LEKCJE: 18.05.2020
Dzień dobry ! Witam Was po weekendzie. Mam nadzieję, że odpoczęliście i co najważniejsze- zdążyliście przeczytać lekturę "Drzewo do samego nieba".
Zanim jednak część właściwa lekcji, proszę o odtworzenie poniższego linku.
https://biteable.com/watch/kochani-uczniowie-2547807?fbclid=IwAR0aA26leVea5b8dMftWppQb6JX9GrWhzsd5VbFfd80u8mGkjgOd17jqZ-c
Zanim jednak część właściwa lekcji, proszę o odtworzenie poniższego linku.
https://biteable.com/watch/kochani-uczniowie-2547807?fbclid=IwAR0aA26leVea5b8dMftWppQb6JX9GrWhzsd5VbFfd80u8mGkjgOd17jqZ-c
Dzisiejsze zajęcia rozpoczniemy właśnie od zapowiedzianego krótkiego testu ze
znajomości lektury „Drzewo do samego nieba”. Kliknij w poniższy link i uważnie
czytaj pytania. Powodzenia
!
Link
do testu:
Po
rozwiązaniu testu zrób sobie krótką przerwę.
Omawianie
lektury „Drzewo do samego nieba” rozpoczniemy od fragmentu książki, który
znajduje się w Waszym podręczniku na stronie 60, 61.
Przygotujcie
proszę podręcznik, wysłuchajcie nagrania i śledźcie tekst.
Po
wysłuchaniu fragmentu udziel ustnych odpowiedzi:
- Gdzie rosło drzewo ?
- Jakiego było gatunku ?
- Dlaczego drzewo było dla dzieci bardzo ważne ?
- Jak wyglądało podwórko dzieci ?
- Jak wyglądał dawniej teren, na którym wybudowano
osiedle ?
- Jak wygląda nowe osiedle, na którym mieszkają
bohaterowie opowiadania ?
- Czego jest żal niektórym mieszkańcom nowego osiedla
?
Teraz przejdźmy do zadań w ćwiczeniach. Otwórz ćwiczenia na
stronie 55, 56.
Zadanie 1 robicie bez kropki !
Zadanie 2- dokończ zdania na podstawie fragmentu z
podręcznika.
Zadanie 3- wypowiedź pisemna w zeszycie.
Zadanie 4 robimy z kropką.
Zadania 5 nie robimy.
Praca domowa:
Wykonaj poniższą kartę
pracę. Przeczytaj polecenie. Gdy nie masz drukarki, stwórz mapę myśli w
zeszycie, tak jak na karcie pracy.
Po kolejnej krótkiej przerwie przygotuj ćwiczenia do
edukacji matematycznej. Dziś nadal utrwalamy dodawanie liczb trzycyfrowych,
dlatego w tym celu proszę abyście rozwiązali zadania 3, 4, 5, 6 ze str. 68 w
ćwiczeniach.
Teraz lekcja wf-u.
Ostatnia lekcja to muzyka.
Przypomnijmy piosenkę „Bo rodzina to rodzina”. Wspólnie
zaśpiewajmy.
Na dzisiejszej lekcji poznamy grupę instrumentów strunowych
smyczkowych.
Pod dzisiejszą datą i tematem lekcji: Instrumenty smyczkowe. zapiszcie poniższą informację.
Otwórzcie podręcznik do języka polskiego na stronie 120.
Przeczytajcie informacje o wiolonczeli- jednym z instrumentów smyczkowych, a
następnie posłuchajcie, jak brzmi ten instrument.
Uzupełnij poniższą kartę pracy i wklej do zeszytu do muzyki. Gdy
nie masz drukarki przepisz tekst do zeszytu.
W ramce znajdują się wyrazy pomocnicze, którymi należy uzupełnić tekst.
Na dziś to już wszystko !
Dobrego dnia dla Was ! J
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz